Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

zamknij

Bluzy

Bluzy rowerowe – z wiatrem i pod wiatr

Powiedzmy sobie wprost: prędkość jazdy na dwóch kółkach potrafi być tak duża, że o wychłodzenie, nawet latem, nietrudno. W ATTIQ stworzyliśmy męskie bluzy na rower, które na stałe wpiszą się w Wasze kolarskie zestawy. Zależało nam, by rzeczywiście były ubraniami sportowymi, po które będziecie sięgać bez dłuższego namysłu – będą dobrze grzały ciało, izolowały od wiatru, przyjemnie opinały sylwetkę. Męskie bluzy na rower z logo ATTIQ:

- mają krój dostosowany do postawy kolarskiej (są przedłużane z tyłu);

- są podszyte silikonową taśmą, którą zabezpiecza przed przesuwaniem się materiału;

- mają lekko przedłużony rękaw (chronią nadgarstki przed wychłodzeniem);

- mają podwyższony kołnierz, który osłania szyję i kark.

Męskie bluzy kolarskie ATTIQ szyjemy z materiałów pochodzących z Unii Europejskich. Dostawców, z którymi współpracujemy, znajdujemy na międzynarodowych targach i forach producentów odzieży. Zanim tkanina zostanie wprowadzona do kolekcji, testujemy ją „na sucho” i prosimy o opinię konstruktorów odzieży. Następnie uszyte już w naszej podtatrzańskiej pracowni modele podrzucamy do sprawdzania w terenie zaprzyjaźnionym zawodowym sportowcom. Ich opinie są kluczowe – decydują, czy bluzy uznajemy za gotowe, czy wprowadzamy kolejne ulepszenia.

Pamiętajcie, że ewentualne uszkodzenia ubrań ATTIQ (w tym również męskich bluz sportowych) naprawiamy w naszej pracowni nawet po okresie gwarancyjnym. Raz w roku organizujemy również akcję darmowych napraw ubrań z naszą metką. Chcemy, żeby ubrania były z Wami na długo – wyznajemy zasadę, że jeśli da się coś naprawić, należy to robić. Takie podejście ułatwia również tworzenie szafy kopułowej – wybierając ciuchy, które w razie rozcięcia lub zaplamienia można naprawić, łatwiej ograniczać ich liczbę w szafie, prawda?

Bluza na rower dla mężczyzn – tu naprawdę liczą się szczegóły

Męskie bluzy na rower mają skomplikowaną konstrukcję – z jednej strony muszą osłaniać ciało przed wiatrem, z drugiej – nie mogą go przegrzewać, zwłaszcza podczas podjazdów. Nie są też ubraniem, które da się ściągać i chować do plecaka, by za chwilę znowu je włożyć (podczas jazdy nie da się tego zrobić bezpiecznie).

Gdy tworzyliśmy bluzy kolarskie dla mężczyzn, zależało nam na tym, by materiały do nich wybrane miały najlepsze właściwości oddychalności, ochrony przed wiatrem, by były plastyczne – dopasowywały się do ruchów ciała. Praca nad męskimi bluzami była pracą nad detalami – skupialiśmy się nawet na tym, by chłód nie wnikał pod powierzchnię bluzy przez suwak.

Bluza odblaskowa na rower – w bezpieczeństwie nie godzimy się na kompromisy

Naczelną zasadą przy tworzeniu ubrań ATTIQ jest dla nas bezpieczeństwo osób, które je noszą. Elementy odblaskowe przy odzieży, która może służyć za wierzchnią, są obowiązkowe. Tak też szyliśmy męskie bluzy kolarskie – dodawaliśmy do nich estetyczne odblaski, które poprawiają widoczność sportowca na trasie.

Chcieliśmy jednak, by noszenie odblasków na trwałe weszło Wam w krew, wiedzieliśmy więc, że nie mogą być one „żarówiaste” – muszą być zarówno „mocne”, jak i estetyczne. Długo szukaliśmy materiałów, które będą miały właściwości klasycznego odblasku (czasem nawet lepsze!) i stonowane barwy. W końcu udało nam się trafić na grafitowe elementy odblaskowe, które doskonale wpisują się w estetykę ATTIQ, jednocześnie chroniąc Was na trasie.

Bluzy kolarskie na każdą porę roku

Nasze męskie bluzy na rower szyliśmy na każdą porę roku – bezśnieżne zimy sprawiają, że wielu z Was nie przerywa treningów na zewnątrz nawet w najchłodniejsze miesiące. Bluzy kolarskie z metką ATTIQ są cienkie – dobrze układają się pod kurtką lub kamizelką. Przy swojej niestandardowej grubości zapewniają jednak komfort termiczny, który pozwala pokonywać kolejne kilometry nawet w naprawdę niskich temperaturach. Materiał, z którego uszyliśmy bluzy, jest plastyczny, nawet jeśli włożycie pod spód bieliznę termiczną, nadal dobrze będzie układał się na ciele.

H3: Bluzy rowerowe na jesień – i potem już z górki

Jesienne modele bluz ATTIQ to przede wszystkim te z dodatkiem włókna merino (Technowool Merino). Charakterystyczne dla wełny z merynosa jest to, że sprawnie zatrzymuje ciepło ciała, gdy temperatura jest niska oraz przyjemnie ochładza, gdy za oknem ukrop. „Merynos” nie zbiera też zapachów – bluzę wystarczy wietrzyć – jest też włóknem antybakteryjnym.

Praca nad dodatkami w kolarskich bluzach dla mężczyzn zajęła nam sporo czasu. Priorytetem było stworzenie produktu na lata z ponadczasową estetyką projektu. Wiele godzin spędziliśmy nad myśleniem o kieszeniach, które wymagają odpowiedniej konstrukcji. Ostatecznie w wybranych modelach skroiliśmy je tak, by łatwo się było do nich dostać (dostęp jest „po skosie”) nawet w trakcie jazdy. Kieszenie w bluzach na rower zwiększają bezpieczeństwo – możecie do nich włożyć dokumenty i telefon – kluczowy w sytuacjach alarmowych.

Dbamy o detale – w bluzach zamaskowaliśmy szwy – pożegnajcie otarcia w trakcie jazdy.